dobre systemy

Mieszczańska 19, Kraków

12 633 73 08

pon. - pt.: 9:00 - 17:00

Osiedle Teatralne 3, Kraków

12 633 33 64

Pracownik Obsługi Klienta

Aktualności

KWHotel PRO w Villa Nova

Villa Nova to nowoczesny obiekt noclegowy zlokalizowany w pobliżu Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Poza atrakcyjną lokalizacją, dużym plusem jest dostępność pokoju z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji gości jest 9 przestronnych pokoi i apartamentów.  Naszym zadaniem było wdrożenie programu hotelowego KWHotel PRO. Oprogramowanie hotelowe KWHotel PRO w wersji wielostanowiskowej...

Nie tak dawno mieliśmy okazję obsługiwać jeden ze sklepów PSS Społem Nowa Huta. Sklep przy ul. Lubockiej wyposażyliśmy w dwa stanowiska kasowe ze skanerami, wagi metkujące, sprawdzarkę cen, mobilny kolektor danych i komputery na zaplecze. Podstawą dobrego funkcjonowania sklepu jest odpowiednie zarządzanie. W tym celu wdrożyliśmy zintegrowany system BILANS-JR. Dzięki pracy...

Dobre wiadomości! Kolejny etap rozbudowy INTER NOS Kamping na Wyspie Sołtysiej zaowocował rozwojem Karczmy Tyrolskiej u Martina.  Naszym zadaniem było wyposażenie karczmy w program dla gastronomii IzzyRest, komputer typu POS, drukarkę fiskalną Novitus Deon E i dwie drukarki bonowe WTP800. Tego typu rozwiązanie znacząco usprawnia proces obsługi gościa karczmy -...

Krakowska firma Automatyczne Skrzynie Biegów „AutoMat Sentyrz” jako jedna z pierwszych w Polsce wyspecjalizowała się w naprawach i obsłudze automatycznych skrzyń biegów.  W ramach współpracy z AutoMat Sentyrz nasz zespół miał okazję wdrożyć tam oprogramowanie handlowe Subiekt GT. Dzięki bogatej funkcjonalności, system sprzedaży Subiekt GT całościowo wspomaga obsługę punktu usługowego....

Ostatnio mieliśmy przyjemność rozpocząć współpracę z Ośrodkiem Szkoleniowo-Rehabilitacyjnym PCK w Mszanie Dolnej. Obiekt zlokalizowany jest w urokliwej dolinie potoku Szklanówka, u stóp góry Lubogoszcz.  Ośrodek prowadzi wynajem miejsc noclegowych w pokojach i domkach oraz wynajem całych domków. Goście mają możliwość zamówienia całodziennego wyżywienia lub poszczególnych posiłków. Na specjalne zamówienie organizowane...

Mamy nowego klienta! Pracownicy sklepu z profesjonalnymi artykułami stomatologicznymi HelloDent korzystają już z programu handlowego InsERT Subiekt GT z licencją na trzy stanowiska. Aby maksymalnie wykorzystać i rozbudować jego funkcjonalność, właściciele zdecydowali się na dodatek - Sfera dla Subiekta GT. Do takiego zestawu zaproponowaliśmy dwie drukarki fiskalne Posnet Thermal XL, dwa...

Przypominamy! Mamy w swojej ofercie programy do generowania plików JPK_MAG. Już od 1 lipca 2018 obowiązkiem przedsiębiorców będzie generowanie plików JPK_MAG, a w razie kontroli udostępnianie ich w formie elektronicznej odpowiednim organom.  Z jakich programów można korzystać, aby w pełni wykorzystać ich potencjał i pomóc sobie w dopełnieniu wszelkich formalności? ...

Z powodu meczu Polska-Senegal, wyjątkowo we wtorek zamykamy lokale o godzinie 16:30! Nasz zespół to w większości kibice piłki nożnej, pragnący dopingować Reprezentację Polski. Dajemy sobie pół godziny na bezpieczne dotarcie do domów i przygotowanie się do starcia. Naszych Szanownych Klientów przepraszamy za utrudnienia i liczymy na wyrozumiałość.

Ostatnio rozpoczęliśmy bardzo ciekawą współpracę z zespołem przewodników z grupy FREE Walkative TOUR, która obsługuje wycieczki po najpiękniejszych miastach Polski (m.in. Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu czy Poznaniu). Grupa przewodników zdecydowała się na niezawodne kasy przenośne Posnet Mobile HS EJ. W związku z zakupem tak wielu urządzeń, nasi specjaliści prowadzą obecnie...

Nasz nowy klient, Spółka CDVI Polska, oferuje systemy kontroli dostępu i elektrozamków.  CDVI Polska zapewnia sprzedaż oraz wsparcie techniczne na polskim rynku systemów zabezpieczeń. Aby w pełni realizować postawione sobie cele sprzedażowe, CDVI Polska wybrało Subiekta nexo PRO, który pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Rozbudowany program sprzedażowy marki InsERT ułatwi...